Czy reklamy AdWords faktycznie mają dobry zasięg?

Duża część działalności firm, a także podejmowanych aktywności w celu pozyskania klientów, odbywa się dziś w przestrzeni internetowej. Szukając czegoś, niemalże każdy zagląda już do wiodącej wyszukiwarki, jaką jest Google. Pozostałe mają marginalne znaczenie, niemalże cały ruch odbywa się właśnie w obrębie niej. Trudno się więc dziwić, że wielki koncern stworzył odpłatny system reklamowy, który pomaga firmom stawać się bardziej widocznymi dla klientów. Z jednej strony jest to oczywiście bezpośredni zarobek dla właściciela wyszukiwarki, z drugiej jednak przekłada się na jeszcze większą popularność – użytkownicy chętnie korzystają z funkcjonalności, która zapewnia im łatwo przeliczalne zyski.

Ogromny zasięg reklam

Pomimo że niektórzy są sceptyczni i deklarują, że pomijają kampanie AdWords podczas wybierania ze wszystkich wyników wyszukiwania strony, na którą ostatecznie wejdą, to jednak gdyby zliczyć łączną ilość kliknięć, jaka tutaj pada każdego dnia u wszystkich reklamodawców na świecie, byłaby to niewyobrażalna, niebotyczna suma. Każdego dnia też do reklamujących się w ten sposób firm zgłaszają się nowi klienci, co samo w sobie jest dowodem sensu i skuteczności.

Przewaga wyników Adwords

Przewagą, jaką zyskują korzystający z tego systemu jest fakt, że kampanie AdWords wyświetlane są wyżej niż wszystkie pozostałe wyniki wyszukiwania, określane zamiennie jako naturalne i organiczne. Zaraz po wpisaniu hasła pierwszym, co widzą użytkownicy, są właśnie te wyniki. Istnieje więc duże prawdopodobieństwo, że klikną właśnie w nie, zamiast w pozostałe wyniki, generowane przez konkurencję.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*